Jumaat, 22 Februari 2013

DAP LEBIH ISLAMIK DARI UMNO.



Ini adalah kenyataan yang tidak boleh disangkal oleh sesiapa sahaja. Ulama-ulama belaan UMporNO terutamanya Harusani Zakaria dan geng-gengnya pun tak boleh nak nafikan hakikat ini. Sebenanrya kita tidak boleh salahkan pemimpin DAP kerana mengeluarkan kenyataan yang menghina agama islam. Sebabnya itu semua adalah hasil didikan dan tarbiah dari UMporNO juga. Parti warisan penjajah yang bernama UMporNO selalu memberikan gambaran yang buruk tentang islam hinggakan orang-orang bukan islam menjadi keliru. 

Pemimpin UMporNO yang rata-ratanya beragama islam meruapakan penjenayah agama sebab mereka tidak pernah mempamerkan ajaran islam yang sebenar, sebaliknya mengamalkan cara hidup yang jelas bertentangan dengan islam seperti minum arak dan rasuah. Pemimpin-pemimpin UMporNO seringkali menakut-nakutkan orang bukan islam dengan mengatakan jika PAS menang, mereka akan tegakkan hukum islam dan orang-orang bukan islam dipaksa menganut atau setidak-tidaknya mengamalkan tuntutan agama islam termasuklah bersunat. 

Pemimpin-pemimpin UMporNO juga sering mengambarkan hukum hudud itu kejam dan zalim. Antaranya kata-kata pemimpin UMporNO, jika hudud dilaksanakan negara jadi mundur sebab umat islam tiada tangan dan kaki. Jadi orang bukan islam jadi takut dan memang itulah yang UMporNO inginkan. Tapi UMporNO lupa, sesungguhnya Allah itu Maha Berkuasa, bila PAS bekerjasama dengan DAP, sedikit sebanyak pemimpin-pemimpin DAP faham tentang agama islam. Cuma beberapa orang sahaja yang belum faham sepenuhnya seperti Karpal Singh. 

Tapi tak adil jika nak salahkan karpal Singh 100%, sebab salah faham ini berpunca dari UMporNo juga, kerana ceramah-ceramah dan kenyataan-kenyataan serta perbuatan-perbuatan para pemimpin UMporNO seakan-akan mendakwa islam adalah simbolik keganasan dan kemunduran. Harap-harap ulama yang diternak oleh UMporNO seperti Harussani dan Abdullah Samaah segera bertaubat. 

Tidak syak lagi, menyokong UMporNO adalah HARAM.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Astagfirullahalazim. Inilah juga parti yang memperkenalkan Tabung Haji, UIA, USIM, Pusat Islam, Darul Quran, JAKIM, IKIM, Bank Islam, kewangan Islam, perbankan Islam, mahkamah syariah, majlis fatwa, Tilawah Al-Quran Antarabangsa dan banyak lagi. Topeng apakah yang UMNO pakai?

Jiwa Hamba berkata...

Banggangnye penagnut mazhab umnosialan ni.. Tu tugas kerajaanlah bodoh.. X kira parti mana memerintah kenalh buat semua tu. Kt Amerika ada fakulti pengajian islam n ramai yg buat Phd pengajian islam kat sana, so hang kena fahamlah beza antara kerajaan dgn parti.

Tanpa Nama berkata...

Parti majoriti parlimen=umno=ketua kerajaan pusat

Tanpa Nama berkata...

hahaha..bagusnya puak pakatan maki hamun...

"Banggangnye penagnut mazhab umnosialan ni.. Tu tugas kerajaanlah bodoh"

tugas kerajaan,maksudnye kerajaan selama ni juga bertanggungjawab dalam perkembangan Islam..ape masalah?.. ape DAP kate tentang hudud??..ape karpal singh kata?...jangan hipokrit lah...DAP x pernah sokong hudud...

Tanpa Nama berkata...

Kalian tidak rasakah perjuangan kalian sungguh hipokrit? Berlagah sesama sendiri dengan mengeluarkan kata-kata kesat, sambil menuduh aku benar engkau salah, kau salah aku benar.

Hmph. Tidak tahulah apa nak kata adakah Wawasan 2020 akan benar-benar tercapai jika ramai rakyat Malaysia berfikiran narrow-minded seperti ini? Tidak kiralah pro-UMNO/pro-BN ataupun pro-Opposition; semuanya 2 x 5. Bila bab politik, pergh bukan main laju.

Saya rakyat biasa bukannya berminat dengan perkara-perkara yang puak-puak politician mainkan dengan niat kononnya untuk mendapatkan sokongan bagi perjuangan mereka yang murni.

Tanya diri kalian!
Kos sara yang meningkat macam mana pula?
Daripada sibuk ambik kisah pasal hidup Anwar di penjara tu lebih baik aku fikirkan kos education anak aku masa hadapan nanti. Memang patutlah Melayu kebanyakannya mundur, senang terpedaya bukan nak lihat realiti yang perit ini!